Organisasjonens kultur påvirker lønnsomhet!
Det er en kontinuerlig prosess å utvikle organisasjonskulturen!
Medarbeidere som har det bra leverer bedre. Utvikle en organisasjonskultur med fokus på mening, mestring og balanse.
En god tilbakemeldingskultur bidrar til trygghet og mestring. Gode prosesser for tilbakemeldinger der vi er tydelige på hvilke forventninger vi har til hverandre skaper trygghet.
God kommunikasjon er en forutsetning for trivsel. Mangel på kommunikasjon kan føre til misforståelser basert på tolkning av situasjoner. En av våre viktigste oppgaver som arbeidsgiver er å legge til rette for en optimal kommunikasjon i teamet.
Ha fokus på medarbeiderens livsbalanse. Undersøkelser viser at mangel på egentid, hvor vi kan pleie våre interesser påvirker prestasjoner negativt. Livsbalansen er viktig for at vi skal oppleve mestring og trivsel. Snakk om balansen mellom jobb og fritid med medarbeiderne.